Ute lördag

Jävligt rolig utekväll trots att det inte blev Palladium eller cielo som planertat, hamnde istället på tre trappor.
Palladium var det tydligen bara trök folk fick vi informerat a från bröderna hedberg och Cielo var det fullt sa vakten, vilket vi fick höra på bussen var bull shit! Inte alls fullt, mycket folk men långt ifrån fullt hmm trökig å dom då...
 
Så istället blrv det tre trappor och en två drinkar för mycket i vanlig ordning...
 
Satt fört hemma hos mig efter att ha varit på Venedig och käkat och grundat med ett å annat
 
Efter det hamna vi hos kika eftersom mina högtalare inte dög, men vad fick vi höra där? mest att datorn for i golv tror ja bestämt ;)
Därefter bar det av till stor stan Bollnäs för ett gå på Palladium men där var det tydligen bara gamlingar enligt bröderna Hedberg så drog vidare till Cielo där som sa att det var fullt så tänkte gå på Tranan som var stäng så fick bli tre trappor istället vilekt inte blev fy skam lite små roligt. Inte sådär roligt som man hade hoppats men ändå...
 
blev både armbrytning och fingerkrok så en ska väl inte klaga är manligt att visa sina styrkor tydligen hahaha
 
Kika höll även på hamna i bråk med en brud som påstod att hon raggade på hennes karl men mig veterligen var der kalrn som ragga på kika, jag lyckades även få en snyggo mössa eftersom Hedbergs sa att jag höll på Leksand i hockey jag som endast sett en match i verkligheten och det var mellan Leksand-Mora och dom jag gick med höll på Leksand så gjorde jag likadant.
:)
 
Tackar Kika och Berbres som drog med mig ut istället för att sitta hemma å tröka än en lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0