ÄNTLIGEN!

Men äntligen fungerar de igen! Jag som haft så mycket att skriva i stundens hetta men som nu känns som små saker eller helt runnit ut i sanden.. typiskt..

Var varit en vecka utan en uns till egen tid eller ork att ens gå in i  ig själv att ladda batteriet och bli JAG igen.. klivit upp, jobbat, tränat, sovit dag in och dag ut. Så ikväll när jag kom hem med känslan att idag då ska jag vara vara med mig själv och börja om. Då var ja inge sugen längre, jag som längtat efter denna kväll sen tisdags..
Blev istället skotta snart (iofs terapi i sig) eldat promenerat hund och nu ny duschad kryper jag utmattad ner i sängen.. Kanske jag kommer till skott något tag framöver för att skriva ner de djupa tankar och funderingar jag haft på slutet men inte ikväll. Är bara glad att appen åter fungerat så kan nu sova lugnt 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0