Fin helg

Haft en fantastisk helg tillsammans med många glädje ämnen ❤

Umgicks med saknade vännen Linda och hennes lilla goding Nåran under fredags kvällen.
Alltid lika härligt och energigivande.

Lördagen förgyllde dom mitt hjärta ännu lite mer genom att följa med och avlasta syster (så hon kunde spackla) genom att låna barnen på en lång promenad.
Efter promenaden lämnade dom mig med ett fyllt sinne av skratt och glädje. Det blir alltid massa galna upptåg när vi är ute på 😂

Jag fortsatte sen att låna Nell hela eftermiddagen,  hon fick följa med och städa på Killevippen, tvätta hemma hos mamma och träna en sväng 😊

Söndag blev det sova halva dagen för att Försöka ladda min negativa kropp med lite energi. Åkte tillslut och lunchade med kika innan lite massage jobb och till sist träning. Plötsligt var det dags för söndags film med syster och sovning.

En värdefull helg som jag hoppas gett mig energi inför veckan som kommer. Less på att känna mig sur å lättretlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0