Men nu är ja less!

Så sjukt less på att vara så lättretlig som jag varit denna vecka! 
Vaknar å är trött och seg i kroppen ont i huvet.. käkar tabletter åker till jobbet tappar humör för ingenting! 
Slutade tidigt igår och tänkte att nu nu ska jag varva ner å vila kroppen innan jag skulle iväg på träning.  På med harmoni skiva.. "du slaaaaappnar  aaaavvv å aaaannndaaasss djuuuupt" ja ni fattar inom 10 min sov jag.. Vaknade efter en timme fortfarande sjukt trött å seg.. Men inte sov trött heller utan bara trött.. 
Så nu har jag kommit fram till att jag ska återuppta att vara tacksam för saker. Tacksam för dagen, för livet, för hälsan, alla möjligheter osv.. 
Inbillar mig att jag kanske blir lättare i sinnet igen, just nu ser jag väldigt mycket mörker.. Tror det gått väldigt fort i livet just nu inte tagit mig tid att stanna upp och njuta av nånting.. 

Jag längtar efter MIG! Vissa dagar är jag mitt vanliga glada positiva jag som ser ljuset. För att dagen efter känna mig bakis och nertryckt i skorna till tusen... 
Kan det vara en släng av vinter deppen som drabbat sent?
Hmm börjar fan fundera.. Håller tummarna att det är 4 dagars ledighet jag behöver som är bära nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0