Ny vecka nya tag

Så var det tydligen åter måndag..
Snön har under dagen fallit iprincip hela tiden och som jag gruvat.mig för att flest stänga sen åka och träna för att efter de skotta gården. Hade glömt att jag har inneboende som faktiskt är hemma om kvällarna 😁 så här.kommer man mot uppfarten trött å lite stressad, möts av nyskottat  och maten som väntar ❤ och de ätning gröt eller fil i Elin stil som står där nej nej det är MAT! 😀 Åt och snörade sen på mig skorna mot Hällbo för en uppvärmnings promenad sen 40 min styrka denna gång i form av 'kortleks" träning. Nytt roligt intensivt precis som jag längtade efter. Inte som sist när det blev väldigt mycket samma muskler hela tiden ☺ så snörade åter på mig skorna efteråt och gick hem igen istället för att som tänkt lifta med Frida. Sjukt nöjd att jag i snöslask gick dit på 34 och hem på 28 😊 (klappar mig själv på axeln)
Kommer hem till ett varmt å gosigt hus där det inte finns tillstymmelse till att behöva tofflor för att gå på mina oisolerade golv. Återigen inneboende ❤

Så nu nyduschad nerbäddad och hoppas på bättre sömn denna natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0