Måla på måla på nu ska panelen få..

Helgen har spenderats i sängen eller med pensel i handen. Lördagen hade jag grym hjälp av myris. Söndag spenderades ensam  ed hög musik och en frustrerad Elin för att det i te blir som jag vill..

Blev totalt 11 timmar med pensel då har hallen och trappen  fått sig 2 omgångar och köket en 😊 riktigt nöjd med mig själv måste jag säga. 
Dock resulterade det i att jag idag inte alls var sugen att åka hem och ge mig på det en gång till utan stannade på jobbet extra länge istället och utnyttjade deras wifi..

Men insåg nu när jag kom hem att det lätt är en förbättring. Mycket ljusare och trevligare. På onsdag då då blir det fart igen för sen är jag låååång ledig, fick nämligen det glädjande beskedet att jag får ta ut fredagens klämdag eftersom det fallit bort barn 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0